lördag 17 september 2011

Tävlingsresultat

Hemma från vaggeryd och tävlingarna nu. Här kommer resultaten
LB med Mary: Ett galet pigg, hon bara drar med mig, först drog hon förbi fyran sen sjuan. Inte mycket att säga förutom att jag måste byta bett för jag kan inte hålla henne.
LB Mirre: 0+4 Nolla fram till sista hindret i omhoppningen, superfin!!! Men så tog jag alldeles för snävt och han såg inte hindret så han stannade, vilket var klokt av honom. Var synd, hade nästan samma tid som vinnaren fast med ett stopp då. Hade nog vunnit med ca 5 sekunder annars :)
LB mary: lugnare denna men fortfarande för pigg blev 8 fel. Nöjd med denna klassen hon kom lite nära bara.
LA mirre: Kraschade oxern på framhoppningen innan vi skulle in.. han hoppade av alldeles för tidigt. Väl inne på banan kändes han inte alls som han skulle och jag tyckte även att han markerade. Klok som han är så stannade han, vilket var bra med tanke på att han hade ont för när vi kom ut markerade han ordentligt.

Inte jättebra dag kanske men nöjd med marys andra LB och LB med Mirre.


Inga kommentarer: