onsdag 5 oktober 2011

Onsdaaaaaaag!

Det är ju nästan omöjligt att få till bra uppdatering! Men nu kommer det i alla fall. I helgen har jag tävlat i tenhult! Det var ponny på förmiddagen och häst på eftermiddan. Hoppade LC LB med Mary, hon var superfin! LC var vi dubbelnolla och vann! :) LB hade vi fyra fel, ett stop på tvåan, tappade galoppen i svängen, mary är väldigt känsligt för sånt och måste ha mycket tryck i galoppen annars är det inte kul tycker inte hon. Men jag är supernöjd ändå, hon var jättefint i båda och med tanke på att det var första inne och jag har inte tränat inomhus i år ännu så. Nästa tävling med henne blir 15/10 i Jönköping hoppar LC+5 och LB. Ville åka på den regionala som är dagen efter men vi är tyvärr inte hemma då:(

Sen var det dags för Calle. Hoppade 90 och 1m med honom. Var nolla i 90. Jättefin! Stor skillnad från Vaggeryd då han sprang iväg för mig men nu så :) I 1m var jag dubbelnolla och vann! :D Finns inte mycket säga om förutom att han var grym! :D

Inga kommentarer: